Sobotní klasická trať moravského žebříčku B byla současně 67. ročníkem Poháru města Zlína, který se počítá z výsledků juniorských a dospělých kategorií DH20 a 21. I přes neobsazení všech kategorií převážila kvalita nad kvantitou a našemu klubu se podařilo zvítězit. Získali jsme tak historicky nejstarší putovní pohár v ČR (a pravděpodobně i ve světě). Originál z roku 1954 (viz foto od pořadatelů) nám ale ponechán nebyl, drobná zjednodušená replika je k vidění u Kozáků.
Nutno ještě dodat, že ke klubové radosti přispěly velkou měrou i ostatní výkony KOSů, a to zejména žákovských kategoriích DH10 a 12, kde jsme obsadili téměř kompletní stupně vítězů. V náročných valašských kotárech umocněných pořádným slejvákem ukázala Tesla svou sílu a všem patří gratulace!
-
O klubu
-
Klubové info
-
Pořádání
-
Odkazy
-
Další
Mrkněte na ob postupy a zkuste porovnat prvních 5 kontrol hlavní kategorie H21B a žákovské H12C. Najdete rozdíl? Co tím asi stavitel myslel?
Nejdříve gratulace všem úspěšným Teslákům.
A ke stavbě tratí:
No, to je pecka!
Ale co byste čekali od Zlíňáků po tom, co předvedli loni na MČR štafet ve Vracově 🙁 Tam dali všem kategoriím od D/H18 stejný průběh vesnicí jako měli dospělí. Tím došlo k tomu, že veteránky D165 a D180 měly polovinu délky tratí ve vesnici a do lesa se dostaly jen na pár kontrol u kraje lesa.
Tak to dopadá, když tratě staví eliťáci a s nikým se neporadí.
🙂 No, Bingovi asi trochu ujela ruka s myší. Je taky celkem zajímavé se mrknout na mezičasy v těchhle kategoriích, ty Tomovy by stačily zhruba na půlku jednadvacítek. Těžko říct, co se z toho dá vyvodit….